15/9/13

Aguirre amenaça: "Els catalans no es poden ni imaginar les conseqüències de la independència"

L’expresidenta de la Comunitat de Madrid reclama "més presència del Govern espanyol a Catalunya" i assegura que aquesta "no va ser mai independent"


Tota la notícia a:
http://www.elsingulardigital.cat/cat/notices/2013/09/aguirre_els_catalans_no_es_poden_ni_imaginar_les_consequencies_de_la_independencia_95973.php

5 comentaris:

  1. Sra Aguirre: Estudiï¡s una mica la història (no la espanyola, es clar)

    ResponElimina
  2. Jo si m'ho imagino! La perderem de vista!!! Perfecte!!!

    ResponElimina
  3. Francament: començo a estar tipa de tant dialogar si és constitucional o no el dret a decidir. Aviam si m'equivoco. No estem vivint en una democràcia??? I els polítics, no se suposa que REPRESENTEN, TREBALLEN I VIUEN PEL POBLE???? I doncs, només estem dient que tenim dret a decidir quin és el nostre futur, perquè el poble (QUE SOM TOTS NOSALTRES) volem que canviïn les coses. El que sí que és anticonstitucional és que ens vetin la llibertat de parlar. Això és propi de dictadures i, que jo sàpiga la de Franco fa molts i molts anys que es va acabar sortosament. No plantejo la legalitat d'una consulta davant de la Constitució. La plantejo davant de la Comissió de Drets Humans, de la Unió Europea, de la ONU i de tots els organismes universals que se suposa que estan per defensar els drets de tots els pobles d'Europa i de la resta del mon.

    On son tots aquells que diuen que ens representen i que vetllen per nosaltres? Potser és que el "nosaltres" es refereix només a un sector minoritari de la població? Però que no es donen compte que amb tant silenci i rentant-se les mans només aconsegueixen que, una cosa que es pot fer de manera tant civilitzada (una pregunta) acabarà en tragèdia d'insistir en el "no és problema nostre"?

    I que em perdonin la resta de ciutadans d'Espanya però, la decisió de marxar de l'Estat espanyol només hi té dret el poble català, que som els que estem en el problema. Com a molt poden opinar si els sembla be o no, donar-nos suport o donar-nos l'esquena. Que no estem en una presó, O sí? Suposo que, com que no hi ha tancs a casa nostre ni tenim nens morint de fam al carrer no som prou importants per ajudar-nos.

    Senyors: Que ja som grandets per anar amb aquestes tonteries. Que estem perdent l'objectiu amb tanta distracció. No hauríem de demanar permís per fer la consulta, és indignant. I de fet crec que no caldria fer-la, perquè la resposta és més que clara amb l'actitud del poble.

    -------------------------------

    Francamente: empiezo a estar harta de tanto dialogar si es constitucional o no el derecho a decidir. A ver si me equivoco. ¿¿¿No estamos viviendo en una democracia??? Y los políticos, ¿¿¿¿no se supone que REPRESENTAN, TRABAJAN Y VIVEN POR EL PUEBLO???? Y entonces, sólo estamos diciendo que tenemos derecho a decidir cuál es nuestro futuro, porque el pueblo (que somos todos nosotros) queremos que cambien las cosas. Lo que sí es anticonstitucional es que nos veten la libertad de hablar. Esto es propio de dictaduras y, que yo sepa la de Franco hace muchos años que se acabó afortunadamente. No planteo la legalidad de una consulta ante la Constitución. La planteo ante la Comisión de Derechos Humanos, de la Unión Europea, de la ONU y de todos los organismos universales que se supone que están para defender los derechos de todos los pueblos de Europa y del resto del mundo.

    ¿Donde están todos aquellos que dicen que nos representan y que velan por nosotros? ¿Quizás es que el "nosotros" se refiere sólo a un sector minoritario de la población? ¿Pero que no se dan cuenta que con tanto silencio y lavándose las manos sólo consiguen que, algo que se puede hacer de manera tan civilizada (una pregunta) acabará en tragedia de insistir en el "no es nuestro problema"?

    Y que me perdonen el resto de ciudadanos de España pero, la decisión de irse de España sólo tiene derecho el pueblo catalán, que somos los que estamos en el problema. Como mucho pueden opinar si les parece bien o no, darnos apoyo o darnos la espalda. Que no estamos en una prisión, ¿O sí? Supongo que, como no hay tanques en nuestra casa ni tenemos niños muriendo de hambre en la calle no somos lo suficientemente importantes para ayudarnos.

    Señores: Que ya somos mayorcitos para ir con esas tonterías. Que estamos perdiendo el objetivo con tanta distracción. No deberíamos pedir permiso para hacer la consulta, es indignante. Y de hecho creo que no habría que hacerla, porque la respuesta es más que clara con la actitud del pueblo.

    ResponElimina